página [2] : de [2] : [ 1-2]
|
Hemen ipintzen dizuegi nola landu adimen urritasuna duen pertsonen eta bere aiton amonen erlazioa.
Askotan gai hau nahiko ahaztuta dago eta bere garrantzia du. Liburu osoa ikusteko aukera duzue.
|
|
|
|
Ori bildumaren 3. ipuina komentatzen dizuegu segidan. Ali, Oriren ahizpa da eta nola esplikatu Aliri desberdintasunak pertsonen artean izango da gurasoen helburua ipuin honetan.
Oso erraz irakurtzen den liburuxka honetan, Ali eta Oriren erlazioa, 6 urtetik gorako umeei pentsatuta dago.
|
|
|
|
Sexualitatea eta afektibidadea atzerapena duten pertsonengan. Javier Gómez Zapiain, Atzegi 2004.
Argitalpena hau Javi Gomez Zapiainez zuzendu zuen, 2004. urrian. Guraso talde bat sortu zen, Kany Peñalba koordinatzailea zelarik eta bilera batzuen ondorioz lan hau aurkeztu zuten.
|
|
|
|
Christopher gaztea da. Oso iaioa da bai matematikasen bai munduko hiriburu guztiak jakiteko. Beste pertsonekin erlazionatzeko, aldiz, izugarrizko arazoak ditu. Marroia, oria eta kontakto fisikoa gorroto ditu.
Aurtengo gure kanpaia bezalaxe, Gauza bai, ez edozertarako.
|
|
|
|
"Anaien iritzia...", APPS (Kataluñako adimen urritasuna duten personen aldeko Elkarteak) eta FEAPS ek argitaratu duten liburuxka hau, bai katalanez, bai erderaz, adimen urritasuna duten pertsonen anaiei zuzenduta dago. APPSko lau elkartek, "Laguntza familiarra" programatik, anai-arreben lana aurkezten digute txosten honetan.
|
|
|
|
Zer den urritasuna, zergatik sortzen den, zer egin behar da...umeek galdetzzen duten galdera hauei aurre egiteko gurasoei eta maixuei ondo explikatzeko gida argi eta hezkuntz arruntarekin egindako ...
|
|
|
|
Irakurketa erraza, ondo ulertzekoa. Adimen urritasuna duten pertsonen beste irudi bat emateko asmorekin sortutakoa, NI ZU BEZALAXE proiektuaren barne.
FEAPS, Madrilgo adimen urritasuna duten ...
|
|
|
|
Pako Sagarzazu/mikel Valverde (Elkarlanean. Argitaletxe elkartuak)
8 urtetik gora duten umeentzako ipuinak. Beste bost liburuekin bilduma osatzen du: "Potoloa naiz", "Niri ez zait futbola ...
|
|
|
página [2] : de [2] : [ 1-2]
|
|